Daniël
van Breda

1
  • Helden van Zuidoost

    Masterplan Zuidoost masterplan-zuidoost

    KAPOOOW

    kapooow

    Campagne

    campagne
    Digitaal (digitaal)

    Werkzaamheden

    Mijn werkzaamheden voor dit project waren:

    Over dit project

    Een campagne met verzamelalbum-plaatjes als metafoor voor het groeiende buurthelden uit Amsterdam Zuidoost.

    Een van de social uitingen

    In de campagne zijn “verzamelplaatjes” van buurthelden te zien zoals psychomotorisch mannen- en jongens therapeut Waldy Neijhorst die het vergroten van de mentale weerbaarheid van deze groep als levensmissie heeft. Daarnaast komen ook jongere helden voorbij zoals Soortkill, mede-oprichter van SMIB. Maar natuurlijk ook nieuwe helden zoals Ama Koranteng-Kumi, die met Zo=Zuidoost Bloei & Groei op kon zetten in diverse wijken en zo haar buren helpt toegang te krijgen tot gezonde voeding. Het gaat dus niet om faam, maar om het feit dat jouw initiatief heeft bijgedragen aan de gemeenschap van het stadsdeel.

    Stories slide
    De out-of-home poster

    Alle uitingen laten een verzameling heldenplaatjes zien en nodigen uit, om onderdeel te worden van deze groep rolmodellen; De helden van Zuidoost. De campagne bestaat uit een printcampagne met poster, social uitingen voor Instagram (Carrousel en Stories) en een (semi)permanente activatie. Op de uitingen wordt afgesloten met één of meerdere ontbrekende plaatjes, zoals je ook hebt bij een incompleet stickerverzamelalbum. Dit silhouet is bedoeld voor het initiatief van de doelgroep.